Preloved Kipling bag(red), Fossil bag(green). Condition 10/10.
X xinsaler New Member Dec 26, 2017 #3 ummimikhail said: Any photo & price? Click to expand... Can u provide me a contact number to send u d picture cos this app doesn't seem to allow me to upload
ummimikhail said: Any photo & price? Click to expand... Can u provide me a contact number to send u d picture cos this app doesn't seem to allow me to upload
X xinsaler New Member Dec 26, 2017 #5 ummimikhail said: Any photo & price? Click to expand... Can u provide me a contact number to send u d picture cos this app doesn't seem to allow me to upload
ummimikhail said: Any photo & price? Click to expand... Can u provide me a contact number to send u d picture cos this app doesn't seem to allow me to upload
X xinsaler New Member Dec 26, 2017 #6 ummimikhail said: Any photo & price? Click to expand... Can u provide me a contact number to send u d picture cos this app doesn't seem to allow me to upload